Skip to content
robtrans-robak.pl

robtrans-robak.pl

  • Strona główna
  • Transport
  • Logistyka
  • Spedycja
  • Pozostałe
  • Wszystkie
  • O nas
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Transport
  • Ładowacze czołowe w natarciu
  • Transport

Ładowacze czołowe w natarciu

7 kwietnia 2022

Postęp wymusza zmiany. Nowoczesne gospodarstwo rolnicze nie może się obejść bez wielu narzędzi dostępnych w sieci handlowej. Jednym z nich jest ładowacz czołowy. Jego uniwersalność daje możliwość wykonywania wielu ciężkich i skomplikowanych często czynności, za pomocą jednego narzędzia.

Ładowacze czołowe spotyka się prawie we wszystkich gospodarstwach produkujących żywność na masową skalę. Załadunek i rozładunek ciężkich elementów przebiega o wiele szybciej. Przy tym zaangażowanie załogi do obsługi sprzętu jest minimalne. Z punktu widzenia ekonomiki, już średniej wielkości firma rolnicza jest w stanie zapewnić odpowiednia ilość godzin pracy dla ładowacza.

Proste zależności

Wydajność pracy jest wprost proporcjonalna do ilości godzin przepracowanych przez sprzęt. Wybierając ładowacz, nie należy zwracać uwagi tylko na cenę. Trzeba dostosować go do posiadanego już sprzętu nośnego, czyli ciągnika. O dobrym zakupie można mówić, gdy ładowacz będzie współpracować z ciągnikiem bez dodatkowych dopasowań.

Koszty inwestycji

Wachlarz oferty cenowej jest dość znaczny. Za ładowacz czołowy ursus należy wyłożyć około 7 tysięcy złotych. Ładowacz czołowy używany c-360 kosztuje zdecydowanie mniej. Ładowacze do ciągników o ponadprzeciętnych parametrach technicznych i o wiele większej mocy kosztują od 15 do 16 tysięcy. To jest średnia lub jak kto woli, mediana opisująca polskie ładowacze czołowe Ceny wersji zachodnich lub dalekowschodnich są oczywiście wyższe.

Jakie funkcje posiadają ładowacze?

Montaż jednostki załadowczej


Produkowane obecnie ładowacze do montażu nie wymagają dodatkowej załogi. Operator musi jedynie raz opuścić kabinę, aby złączyć centralne most hydrauliczny. Są też modele, posiadające wszystkie konektory w konsoli głównej. Cała praca wtedy wykonuje się automatycznie.


Sterowanie ramieniem


Najdroższa jest klasa z dżojstikiem. Przy mniejszej sprawności hydraulicznej systemu zaleca się mechaniczny wariant sterowania. Opcje elektryczne pozwalają na zastosowanie tak zwanego 3 i 4 obwodu hydraulicznego. Pozwala on na używanie dodatkowego wyposażenia.


Regulacja wysięgnika


Zastosowano siłowniki z wielostopniowym wychyleniem elementu roboczego.
Poza tym pozycja startowa łyżki może zostać zaprogramowana. Wtedy za każdym razem wraca ona do położenia wyjściowego.


Dodatkowe funkcje


Jest to np. hak do mocowania ładunków, które trzeba unieść za pomocą liny.
Dla ergonomii stanowiska pracy, ramię dżojstika elektrycznego ma regulowaną długość.


Stabilizatory pracy


Jest to podparcie tylnej osi. Konsola łączy się z tylną osią poprzez zespół stabilizatorów.
Dodatkowym stabilizatorem są wysuwane łapy, podpierające ciągnik w miejscu zamocowania konsoli.
W poziomej belce montuje się stabilizatory drgań. System może być włączany manualnie, zaworem na zewnątrz lub zdalnie.

Continue Reading

Poprzedni: Podnośnik samochodowy Warszawa
Następny: Czym są samochody służbowe i jak je wprowadzić do firmy?

Przeczytaj także

Czym są samochody służbowe i jak je wprowadzić do firmy?
  • Transport

Czym są samochody służbowe i jak je wprowadzić do firmy?

15 sierpnia 2022
Podnośnik samochodowy Warszawa
  • Transport

Podnośnik samochodowy Warszawa

6 kwietnia 2022
Obsługa techniczna jezdniowych wózków podnośnikowych
  • Transport

Obsługa techniczna jezdniowych wózków podnośnikowych

5 kwietnia 2022
Konserwacja maszyn rolniczych
  • Transport

Konserwacja maszyn rolniczych

12 marca 2022

Aktualności

Czym są samochody służbowe i jak je wprowadzić do firmy?
  • Transport

Czym są samochody służbowe i jak je wprowadzić do firmy?

15 sierpnia 2022
Samochody służbowe to samochody używane przez kadrę kierowniczą i pracowników firmy. Te samochody pomagają utrzymać wydajność kadry kierowniczej i pracowników podczas pracy. Wiele firm zapewnia swoim pracownikom samochody służbowe, a niektóre firmy mają zasady dotyczące korzystania z tych samochodów....
Czytaj więcej
Emisja CO2 Wraca Do Normy Sprzed Pandemii Koronawirusa

Emisja CO2 Wraca Do Normy Sprzed Pandemii Koronawirusa

12 kwietnia 2022
Spedycja międzynarodowa

Spedycja międzynarodowa

11 kwietnia 2022
Ekotransport i ekoturystyka, podróżowanie w zgodzie z naturą

Ekotransport i ekoturystyka, podróżowanie w zgodzie z naturą

10 kwietnia 2022
Wybór części do wózków widłowych – oryginalne czy zamienniki?

Wybór części do wózków widłowych – oryginalne czy zamienniki?

9 kwietnia 2022

Polecamy

Emisja CO2 Wraca Do Normy Sprzed Pandemii Koronawirusa
  • Spedycja

Emisja CO2 Wraca Do Normy Sprzed Pandemii Koronawirusa

12 kwietnia 2022
Spedycja międzynarodowa
  • Spedycja

Spedycja międzynarodowa

11 kwietnia 2022

Nie przegap

Czym są samochody służbowe i jak je wprowadzić do firmy?
  • Transport

Czym są samochody służbowe i jak je wprowadzić do firmy?

15 sierpnia 2022
Emisja CO2 Wraca Do Normy Sprzed Pandemii Koronawirusa
  • Spedycja

Emisja CO2 Wraca Do Normy Sprzed Pandemii Koronawirusa

12 kwietnia 2022
Spedycja międzynarodowa
  • Spedycja

Spedycja międzynarodowa

11 kwietnia 2022
Ekotransport i ekoturystyka, podróżowanie w zgodzie z naturą
  • Logistyka

Ekotransport i ekoturystyka, podróżowanie w zgodzie z naturą

10 kwietnia 2022
© robtrans-robak.pl